Esennedacnnn valla ben de değilim işte mart 2021 den beri burdayım ama hamilelikte onkdr çok sıkıntı yaşadım ki geldim geleli hastanelerdeyim diyebilirim😂 farabide kadın doğumun kendine gitmedim ama riskli gebelik var perinatolojiye oraya gidiyorum ama aynı bölüm içindeler zaten farabinin kendi randevu sistemi var internette bak ordan randevu al gitmeden o zaman bakarsın isim veriyor mu doktorun çünkü perinatolojiye ben odaya randevu alıyorum orda hangi doktor karşıma gelirse ama çok defa kadın doğum bölümünde genç bi erkek doktor vardı ve kapısı genelde dolu oluyor kötü bi doktor değil bence onun haricinde ücretli değil normal muayene devlet hastanesi gibi ama bazı işlemler oluyor mesela detaylı ultrason diyelim buna 40 tl felan bi ödeme vermiştik bebeğin kalp ekosuna baktılar işte 130 tl gibi bir ödemesi vardı yani aslında yapılan bazı işlemler ücretli oluyor ama onuda baştan diyorlar zaten yaptırmak istersen veya istemezsen diye