4 aylik bebeğim var Allah bağışlasın herkesin bebeğini benimkinide bana. Aç değil karnı doyuyor eminim. Altı temiz gaz sorunu yok çok şükür. Zorla uyutuyorum 15 dk sonra gülücük saçıyor boncuk boncuk bana bakıyor. Muhtemelen sabaha kadar böyle sürecek 🥲