terazimom- Slm kızlar 38+3 deyim ve dünden bu yana biraz daha fazla hisseder oldum adet olcakmisim gibi bıçak sallabaşlarım oluyor önceden oluyordu ama bu kdr sıklıkta degil sizce neden oluyor bilen var mı açılmami oluyor yoksa anlamadm
RRR terazimom- benimde öyleydi belimden kasıgıma dogru giriyodu şimdi çıktı muayeneden çatı muayenesi yaptı doktor açıklıgın var dedi bir kaç güne dogar dedi 😐ve çatı muayenesi berbat bi şeymiş bunuda söylemeden edemeyecem 😂
terazimom- RRR çatı muayenesinden bende korkuyorum ama ne güzel az kalmis doğumuna sağlıkla alırsın inşallah kucagina 😊 dr randevum çarşamba günü bakalm bana çatı muayenesi yapacak mi