GzdeKaravel valla bana da doktorum epidural yaparım dedi ben hep endişeliydim acaba kabul etsem mi bi risk oluşur mu hatta kaç kere post açtım olumlu yorumlara rağmen kararsızdım ya kalıcı bel ağrım ve baş ağrım olursa diye sonra Doğum olacağı gün hastaneye gittiğimde 6 cm açıklığım vardı hemşireye doktorum epidural yaparım demişti dedim o dA bana 1 veya 2 saat içinde Doğum yaparsın açıklığın çok iyi bence gerek Yok ama sen bilirsin dedi ebe gelince de epidural ister misin diye sordu kaynanam görümce ve eşim yaptırma dedi bende sancım çok olmadığı için kabul etmedim sancım yetersizdi suni sancı verdiler bir saat sonra ağrılar içinde keşke epidural olsaydım anneeeee bu neee yapamayacağım diye bağırıyordum😂 ama açıklığım hızlı ilerledi çok şükür o acıyı saatlerce çekmedim saat 21.30 da hastaneye gittim 00.15 te meleğim doğdu😍 doktorum bana maşallah bu zamanda epiduralsiz Doğum yaptın helal olsun ağrı eşiğin çok iyiymiş dedi😂 sadece 2 dikişle kurtuldum şükür bana sorarsan bi daha doğarsan epidural olur musun galiba yine o riski alamam sonuçta birkaç saat çekiyorsun bitiyor öyle düşün evet zor ama geçecek bebeğin çıktığı an kuş gibi hafifsin o an ağrılarımı değil bebeğim sağ Salim doğsun diye düşünüyordum Doğum da en önemli olan şey doğru ıkınman sonrası hızlı ilerliyor ebe bana bu senin elinde istersen 2saate doğurursun istersen 10 saate dedi yanlış ıkınırsan doğamazsındedi sizin de inşallah kolay olur kusura bakmayın biraz uzun oldu ama tecrübemi paylaşmak istedim hakkınızı helal edin hayırlı doğumlar diliyorum bir avazda rabbim kurtarsın sağlıkla kucağınıza alın❤️❤️