M_A Aşırı gaz oluşuyor sesryandan sonra sütümden bebegıme gecıyor oda acı çekiyor bıtkı çayı içiyorum aynı
_Moodanne_ M_A kimyon rahatlatır diye biliyorum biraz kaynatsan içsen ise yarayabilir yanlış Bilgi de olabilir istersen bı araştır Google den
Bguzeel M_A hoşaf için kayısı hem bagırsaklarınızı çalıştırır hemde rahatlatır. Birde anason rezene çayı. Yani ben bunları yaptım şükür bi gaz problemi yaşamadım.