Keşke geçmese ama geçiyor maalesef ben en çok hamilelikte yalnızlık ve değersizlik duygusu yaşıyorum ağlıyorum sonra bebeğim de bu duyguları öğreniyor hissediyor diye tekrar ağlıyorum sonsuz bir döngüdeyim karnım sürekli sertleşiyor taş gibi bebek toplanıyor oradan belli bebeğin etkilendiği