Kızlar benim çocuğum olmuyordu uzun süre tedavi gördüm sonra bıraktım, bıraktıktan 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Kanamalarım vardı bı türlü durmadı ve kalbinin durduğunu öğrendim kürtajla aldılar😔 benim merak ettiğim şey böyle bişey yaşayıp yada düşük yapıp tekrar ne kadar sonra hamile kaldınız bunu merak ediyorum