Kızlar sorum acıkca ilk gebeliğim bugün 39+4′düm . Böyle akşama doğru wc’ye gttiğimde peçetede sülüksü kanlı akıntım vardı arada gelmeye devam ediyor ve ara ara belim agrıyor vs sizce doktora gideyim mi az az kasık agrıö var evde mi beklesem suyum gelene kadar ?