erkekanne34 Merhaba kızlar 18. Haftadan merhaba. Bu haftaya kadar alışveriş yapan var mı varsa neler aldınız 🌸 Ben geçen 11.11 indiriminden bez aldım 😊
Yenidenanneoluyom erkekanne34 19. Haftadayim su ana kadar hiç bisey almadim sürekli bakıp erteliyordum😂 bugun 3 tane çıtçıtlı body alarak açılışı yaptim😄
bendiyebiriii erkekanne34 17+5🌸 Astronot tulum Cam rende 3 adet Müslin örtü Birkaç 3 boyutlu kitap 2 adet penye battaniye Yorgan Kalın battaniye Tomurcuk ince battaniye Park beşik ve yatak Puset Şortlu bir takım Bere Ana kucağı Oyun halısı 2 takım pijama 1 hastane çıkışı 2li cam biberon Biberon temizleyici Islak mendil Pamuk Bez (5 paket) Burun aspiratörü ve yedek başlıklar Küvet ve file Ağız mendili Çamaşır Deterjanı Losyon Şampuan Önlük 2 tane nevresim takımı 15 zıbın Keçe düzenleyici çanta Ama ben genelde bim-a101 indirimlerinde Trendyol flaş indirimlerinden aldım kızlar♥️
Btlklnc erkekanne34 hangi marka bez aldınız kac numara ve kac tane aldınız ? Bende emzik biberon aldım philips aventin
ilaydaaltann_ bendiyebiriii Bilmedigimden soruyorum. Ilk hamileligim. Ben bi adet müslim örtü aldim ama, gerçekten ne için kullaniliyo bilmiyorum yapısı bez gibi olduğundan illa bi amaci vardir diye düşünüyorum ama bi türlü cevap bulamadim.
as_af ilaydaaltann_ o kadar çok şeye kullanılıyor ki. Battaniye amacli, kundak, piset ortusu icin, dus/deniz sonrasi kurulamak icin, emzirmek icin, oyun ortusu amacli, alt acma vs
dilinkopsunemi-bisus ilaydaaltann_ kundak için kullanılıyo bide emzirme örtüsü olarak da kullanmayı düşünüyorum bahar mevsiminde de kullanırım diye aldım doğum çantamda
bendiyebiriii ilaydaaltann_ benim de ilk ama arkadaşlarım çok kullanmış ondan aldım😊 a101 ve bime geliyor sık sık ve gerçekten fiyatları çok iyi ordan bakabilirsiniz. İnternetten 1 tane alacağınız fiyata ordan 2 adet alırsınız
erkekanne34 Btlklnc 2 numara açıklamasında 4 kiloya kadar yazıyor ama , çoğu kişi çevremde bana 1-2 numara çok alma 3-6 numaralar daha çok kullanılıyor dedi. Tabi bilmiyorum bende tecrübesizim daha 🤔
Btlklnc erkekanne34 bende zıbım ve bez konusunda ne yapacagım hıc bılmıyorum. Aslanda alınıp koyulsa iyiydi ındırımdeyken