cenn kiz niyee cekiniyorsun asil kullanmasan erken dogum ve riskli olur benm doktor yazdi almadim saglik ocagi kullanmasan asil kotu olur dedi ben iki tane ictim o aralar akintim kaşıntı qzaldi ama sonra yine basladi fitil falan kullandm gecmedi ne yaziki ama normal bisey gebelikte enfeksiyon .