prensannesii_ Kkzlar bu ay adetim gecikti 13 gün oldu daha olmadım asiri stres yapiyrm normalde gününde oluyordum bu ay böyle oldu kafama takiyrm ya başına gelen var mi mevsim geçişi mi bilmiyrm hastanede bize uzak küçük bebegim var gidemiyrm da
prensannesii_ 68selda06 hamile değilim canım annemlerdeydm 1 ay yakın geldim kaynanam rahatsiz eşim ona üzülüyorum birliktelik olmadı hic
prensannesii_ 68selda06 yok canım emzirmiyrm adet olacak gbi sancıları oluyor oldum heralde diyrm yok anlamadım valla doğum yapmadan öncede cok duzensizdi doğumdan sonra düzeldi seviniyordum gününde oluyormuş diye yine bozuldu duzeni
68selda06 prensannesii_ evet o yüzden zaten bunun arkasından adet görürseniz çok sancılı ve ağrılı olur sanki
prensannesii_ 68selda06 yok canım zaten cok sıkı diyet yapiyrm spor yaoiyrm acaba o yüzden mi böyle gecikti bilmiyrm cok hızlı kilo veriyrm hic birsey yemiyrm