TvitySe Kızlar 17+2 yim doktora gittiğimde herşey normal diyor fakat ben hicbirsey hissetmiyorum karnımda hayla büyümedi düz ! Sizce normal mi ???
isimyazmakzorunlumu TvitySe 17 hafta birşey hissetmek için daha erken. Ortalama 20.haftada hissediliyor. Karın da o haftalarda pek çıkmıyor zaten 20den sonra belli olmaya başlıyor. İkisi de gayet normal yani. Doktor da ultrasondan bakıyor sonuçta onun işi bu her şey yolunda diyorsa yolundadır içinizi ferah tutun :)
68selda06 TvitySe normal 1 2 haftaya hissedersin aynıymışiz ama benim karnım büyüdü biraz hisseyme hareket yok ama
Elifengin Bende aynıyım karnım büyümedi, hissediyorum ben ikinci gebelik, ama hafif devamlı değil. 20den sonra hem hisseder hem büyür karnın😊
SemaCaner Bebek hareketlerini 18-22 haftalar arasında hissetmen gerekiyor ilk hamileliklerde daha geç de hissedebilirsin karın kaslarının sıkılığından kaynaklı ben 25 haftalığım 19+6’da hissettim bana bu duyguları yaşatan rabbime şükürler olsun 🤲 karnıza gelince benim 4 aydan önce çıkmadı belki de iç karnınız geniştir dua edin ki hamilesiniz şükür edin endişe etmeyin ! Allahım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
birprensbirprensesannesi- İlk hamileliğinizse çok erken hissetmemenizde normal. İç karnınız geniştir benim ilk hamileliğimde 20haftafan sonra azıcık çıkmıştı karnım.