Her namazdan sonra sağ elimi karnıma koyup salavat getirdim aklıma geldiginde de yaptım Allaha çok şükür öyle yaramaz bi çocuk olmadı gerci 1 yasında anlasılmaz daha😂ama ben duanın gücüne inanıyorum simdi yine aynısını yapıyorum insallah Allah gönlümüzce büyütecegimiz evlatlar nasip eder hayırlısıyla🤲🏻🤲🏻