Kızlar ben 1 kimyasal gebelik 2 kez de bebeğin kalbi durduğu için kürtaj oldum 3 ay oldu kürtaj olalı genetik test yaptırdık doktorlar hiçbir sorun yok dedi yeniden bebek düşünebilirsin beklemene gerek yok dedi ama eşimin ve benim korkularım var tekrar aynı şeyi yaşamak istemiyoruz. Çevremdeki ler birazdaha beklememi istiyır en az 6 ay olsun diyor doktorlar gerek yok diyor ben kararsızım etrafımdaki insanların sözleri beni artık bunaltıyor sizce de bekmelimiyim biraz daha.
(Bu arada kan pıhtılaşma testimi bir önceki sorumda paylaşmıştım anlayanlar bakarsa sevinirim doktor Bi sıkıntı yok dedi ama ben emin olamadım!)