_aysealb Kızlar enzimlerim yüksek çıktı ALT 99 AST 35 çıktı. Neden böyle yüksek çıkmış olabilir doktorum takip edeceğini endişelenmemi söyledi ama ben yine de korkuyorum, böyle olup testleri sonradan düşen arkadaşlarımız var mı içimizde 🥺
sedkucuk _aysealb merhaba benimde yüksek çıkmıştı onlar ve doktorum vitaminlerden kaynaklı olabilir diye bir süre bırakmamı söylemişti 10-15 gün sonra düzelmişti birdaha da artmadı çok şükür vitaminlerim de gün aşırı almaya başlamıştım bir süre ama daha sonra hergün almaya başladım sıkıntı olmadı. Merak etmeyin daha önce bununla ilgili bir sıkıntı yaşamadıysanız düzelir
Yasemin97 _aysealb canım benim de cıkmıstı baya takmıştım ama yukselıp dusen bı deger ıleryen zamanlarda dusmustu
Flyy _aysealb Benim de yüksek cıkmıstı iki hafta sonra tekrar kan verdim kendi kendine normale dönmüştü sorun olmadı cok şükür 🙏
Ddm34 _aysealb aynı sey basıma geldı. Vıtamınlerı kestık düştü. Sanırım omega ve demır hapları yapıyor . Degerler dusunce tekrar basladım demire . Genelde hamılelıkte yukselıyormus
Ozay89 Benim ast 279 falan olmuştu vitaminleri bırakınca düşüyor gymno ferro sanol artırdı diğer kan hapı kullanmıştım bana bebeği alicas falan dediler ama öyle birşey olmuyor korkulacak bir durum yok her hafta test yaptır ilaçları bırakıp düzeliyor ben bunları 4 aylık hamileyken yaşadım
T_tor Ozay89 ya bi şey diyim mi iyi mi yapıyoz kötü mü yapıyoz bilmiyorum. Eskiden ne vitamin vardı bu kadar annelerimiz gayet de sağlıklı doğurdu şükür. Şimdi sorgulamadan ne verirlerse alıyoruz hemen. Ben artık iki hüne bire düşürdüm valla. Demir ilacını da kestim. Yeterli beslensek adlında yetecek. İyice pimpirikli olduk çıktık yani. Bana bi de omega yazmış onu hiç almayacağım sanırım.