kbra19 Hayırlı akşamlar şuan 6+2 günlüğüm perşembe günü şehir hastanesinde kontrolüm var herşey yolundaysa paket almayı düşünüyorum. Bana koru hastanesi, lokman hekim hastanesinde önereceğiniz doktorlar Var mı ? Normal doğumu destekleyen doktorlar tercihim
atlassmommm kbra19 hayır 30 haftalık oldum ben gebeliğimi öğrendiğim günden beri o doktora gidiyorum. Şehir hastanesi Zübeyde hanım hepsini denedim ama her defasında farklı doktor denk geldi ve 5 dakika bakıp hiçbir laf etmeden yolluyolardı evime uzak olması da ayrı bir dert olduğu için lokman hekimi tercih ettim ayrıca doğum paketi alacaksan kesinlikle erkenden alman daha mantıklı olur ben biraz geç aldım ve fiyat artmıştı. Koru Hastanesi’nde hemşire arkadaşım çalışıyor orayi bana tavsiye etmedi hiç denemedim
kbra19 atlassmommm netleşsin keseyi görüyüm bende almayı düşünüyorum yeni yıl gelicek yine zam gelir. Benim 3.gebeliğim ikisi normal bundada normal istiyorum ama genelde özeldekiler sezeryanı destekliyorlar o yüzden kararsızım hayırlısı bakalım
RSinem @kbra19 Sincan koru da Levent ve Gülçin hocaya giden arkadaşlarım var memnunlar bende eski başhekimi Hüseyin pehlivana gidiyorum ama kendi muayenehanesi var optimum orda doğumu koruda yaptırıyor 🌸