GulsahAsgerova Qizlar 7+4 olduq, işleye bilmirem, halsiz, taqetsiz masa basinda yatıram Diger hamileler nece işleyib😩işim oturaq olsa da insanlarla işleyırık, bulantıdan masada otura bilmirem((