Merhaba arkadaşlar 30 yaşındayım yaklaşık 3 aylık bir kızım var bebeğimi çok seviyorum ama eski hayatımı çok özlüyorum bazen uyusam uyansam her şey bir rüya olsa diyorum bir daha hayatım asla eskisi gibi olmayacak gibi geliyor mutlu muyum mutsuz muyum anlayamıyorum bu tarz hisleri durumları yaşayanınız var mı