Benm bir aydır kasıklarımda spor yapmışım da hamlık ağrısı gibi ağrım oluyordu kontrole gittiğimde doktorum şüphelendi nst ye bağlandım sancım cıktı serum ve ilaçlar ile iyi oldum, erken doğum riskim oldugunu öğrendim :) eğer yaşam kalitenizi düşürmeye başladıysa hiç beklemeden kontrole gidin lütfen