Esinerts Hanımlar 21. Haftamız da bitti zaman cok çabuk normal doğum görünüyo ama yapamam dayanamam diye cok korkuyorum.Biliyorum herkesin doğumu aynı olmuyo ama simdiden cok stres yaptım.tecrübelerinizi paylaşırmısınız lütfen