efeninannesiii_ Bana bir kişi yaptı canım sadece eşimin yeğeni , yok şimdi uyu ilerde uyuyamayacaksın , yok çocuk kesin şuna benzeyecek yok şoyle yok boyle aşırı sinir oldum , ve kız benden küçük bunları diyen o günden beri konuşmuyorum , o o ben benim , yani herşey kişiye özel , ne anneler aynı ne bebekler aşırı sinir oluyorum. bide böyleleri sen sormadan yorum yapar👿