Esra93 benim de doğum yaptığım güne kadar nstde sancım çıkmıyordu.ki son 3 saat önce sancım başladı.bir anda,eşimle otururken başladı benim belim çok ağrıyor ama normal bir ağrı değil,doktoru arayıp sorar mısın dedim,doktor kontrole çağırdı öyle anladık.yolda doğuracakmışım nerdeyse 😁 herşey bir anda olup bitti ben de bişey anlamadım 😁 bir haftalık bekleme sürecim çok zor geçmişti ama sürekli paranoyak gibi kendimi dinliyordum,ya gece bir anda tutarsa,ay bu doğum sancısı mı diye diye geçirdim resmen 😆