Merhaba annelerim 6.aya yeni girdim bacak krampı ve bel sırt ağrısı başladı bende magnezyum da kullanmıyorum daha.Doktor kontrolüm de taaa haftaya.. dıger hafta gelene kadar beklemelımıyım doktorumdan magnezyum ilacı içeyim mi demek için bır hafta beklesem bırsey olur mu bebeğime veya kendime bi bilginiz var mı annelerim ? Googılda bıraz araştırdım içmezsem bebegıme zarar gelebılırmıs.veya yarın doktorumu arayıp hemen ilaca baslayım mı napayım sizce