Yagmurns1 nilsmomy yaa sağlıkla kucağına al inşallah bende GülDemet hanıma gidiyorum doğumu orda düşünüyorum ama Kars tan gelitorum doğum başlar başlamaz yola cikicam inşallah bir sıkıntı olmaz GülDemet hanım olmaz yetisirsin dedi bakalım
nilsmomy Yagmurns1 Benimde ilk olacak, ilk olduğu için yetişirsiniz ilk doğum genelde uzun sürüyormuş. Az kalmış sizin Allah yardımcınız olsun❣️
Gulsumcavdar Yagmurns1 ben kontrol için gitmiştim acil sezeryana alındım canım ama çok memnun kaldım bir daha olsa yine Güldemet Hanıma giderim
Yagmurns1 nilsmomy evet banada GülDemet hanım uzun sürer. İlk doğumun yetisirsin dedi sağlıkla alalım inşallah kucağımıza ❤️
duyguogretmen61 Yagmurns1 Hümeyra Hanım’a. Bütün öğretmen arkadaşlarım normal doğumda Buhara’nın iyi olmadığını olası bir komplikasyonda üniversiteye yönlendirdiğini söylüyorlar. Hümeyra Hanım da sezeryanda çok iyiymiş o yüzden kafamda deli sorular. 🤯
Yagmurns1 duyguogretmen61 yaa gerçekten mi bizim çoğu akrabamız buharada normal doğum yaptı gayet iyi geçmiş ve hemen taburcu olmuşlardı şaşırdım
Ygtzynp Bende karstan erzuruma gidiyorum ama bıharaya değil şehir hastanesine.fakat dogumu buhara da mı yapsam emin değilim.cünkü eşim dısında refakt edecek kimse yok,devlet hastanesinde erkek refakatcı olmuyor
Yagmurns1 Ygtzynp yaa sizde mi karstan gidiyosunuz normal doğum mu benim son haftalarim her an gelebilir yetisirmiyim yolda bir sıkıntı olur mu diye çok korkuyorum
duyguogretmen61 Yagmurns1 Doğrudur bakalım zaman ne gösterecek hayırlısıyla atlatırız inşallah bu süreci.🤲🏻🌸