İyi akşamlar kızlar. İlk gebelikte böbrek büyümesi olur dedi doktorum. 9+4 deyim ve çok küçük bir büyüme olduğu söylendi. Şu an için endişelenecek bir şey yokmuş ama sonrasında da kontrol etmek gerekmiş. Daha önce bu sorunu yaşayan var mı veya büyümesini yavaşlatmak için yapmam gereken bir şey var mı