Sezeryanı kesinlikle önermiyorum 😞 korku hepimiz de var maalesef normal doğumla hemen ayağa kalkmak varken neden sonrasında o kadar ağrıyı çekelim dimi inan bana adet sancısının bi kaç tık fazlası normal doğum gerçi herkeste aynı mı bilemem ama normal doğum şansın varsa sezeryan olma