28+3 hastaneden yazıyorum 😔 gebelikten dolayi bobrek genislemem var oyle bir sancı var ki doktor doğum yapsaydın bu kadar sancin olmazdı diyor extra bobreklere olan baskıdan dolayi vücudum enfeksiyon üretiyor surekli en tehlikelisi bu benimde bebegiminde tehlikeye düşeceği bi durum doğuma kadar hastanedeyim yine de her Halime şükrediyorum sizde öyle yapın 🥰