Bugün tam 38 haftalık olduk bir anda azaldı hareketleri. Tamam yeri daraldıkça hareketleri azalabilir ama 1 günde mi? Çünkü bugüne kadar aşırı hareketliydi.Burda bir kaç postta okumuştum doğum kanalına girince hareketleri azalıyor falan diye. Normal mi acaba,yarın kontrolüm var zaten. Birde su gibi akıntım da var. Olmazsa doktoru arayacağım mecbur.😕