xRukenx Hamileyken insanlardan da tiksinmek normalmidir 🥺 Karakterleri ve yaptıkları ufacık şeyler bile daha tahammül edilemez geliyor bu dönemde cidden hamilelikte mi yoksa benmi boyleyim
MadameHappy34 xRukenx hamilelikten sevdiğim insanlara bile tahammül edemiyorum. 😟😟çok özlüyorum gidiyorum herşeyleri gözüme batıyo.
mysweetbabyy xRukenx bende öyleyim kimseye tahammul edemiyorum 4 yasinda oglum var inan kaçasım geliyor bazen aslında çok seviyorum ama bilmiyorum ya hersey hersey batıyor ağlamak istiyorum böyle hissettiğim için
xRukenx MadameHappy34 Ahhh sevinsemmi uzulsemmi bi tek bende öyle olmadığına bilemedim😂 Hormonlar saolsun🤪😔
Sevl Hormonlardan sanırım bende aynıyım bazen kocama bile tahammül edemiyorum ortada bişeyde yok her dediği batıyo gibi
Ozgex mysweetbabyy ay bu bende oluyor sanıyordum kendime vicdan azabı çektiririyordum 2 yaşında oğlum var hic bağırmazdım sürekli oyunlar oynardık oyun oynamayı bıraktım istemsizce de bagrıyorum cok asabi sinirli oldum😢
mysweetbabyy Ozgex bende aynıyım ve inanılmaz huyu değişti onunda bir çıkmaza girdim resmen oyle hissediyorum 😒