Seker yuklemesi yaptırdım ailemde şeker hastalığı var bebeğim de haftasına göre önde gittiği için doktorumun isteği üzerine yaptırdım. Normal çıktı ama 2 haftada bir açlık tokluk baktir dedi doktorum. Bu kadar önemli olmasa bu kadar çok takip etmezdi.