Kızlar iyi akşamalar size bir sorım olacak. Bende gebelik şekeri çıktı ve diyete başladım. Bir günlük rutünde mesela öğlen çorba içtim saat 15:20’de bi saat sonra ölçtüm sonuç 114 . Daha sonra saat 18:20’de meyve salatadı yaptım küçük kase yoğurtla yedikten bi saat sonra ölçtüm sonuç 99 çıktı. Sorum şu bu açlık şekeri mi oluyor tokluk şekeri mi bunu anlayamadım ?