dilinkopsunemi-bisus nilayakinci hayırlısıyla doğum yapcaz abe ne hediyesi doğurduğuma şükretsinler çok güzel çok hoş şeyler var tabi ama tercihim değil maalesef size seçerken kolay gelsin 😊😊😂😂😂
TeoMom nilayakinci Ben hastaneye değil mevlitte dağıtacağım çok kalabalık olmayacak zaten 15-20 kişi civarı biz bize olacağız yine de sembolik olarak hediye dağıtayım dedim kolonya sukulent ve çikolata şeklinde olacak