mihrbnkrc Kızlar merhabalar 👼🙈 çatlak kremi olarak ne önerirsiniz? Bi de kaçıncı ayda kullanmaya başladınız ?🤰
Kayaozge mihrbnkrc Kantaron yağı kullanıyorum çok önerdiler bir de internetten de araştırdım baya faydayları var yani o yaşı temizledikten sonrada himdistancevizli vazelin sürüyorum
Sevl Ben 12. Haftadan beri lıerac ve badem yağı kullanıyorum hem sabah hem akşam güzelce yağlanıyorum 21. Haftamdayım gögüslerimide yağladığım halde çatladı :)