Eda_ekiz0 Hanımlar iyi akşamlar. Nasıl anlatılır bilmiyorum ama bir iki gündür bacak aramda ağrı var yani özel bölgenin bitiminde iç bacak ağrısı. Artık oraya çatı mi deniyor bilmiyorum. Cocuk aşağı indiği için mi olabilir yoksa yaklaşan bi doğum belirtisi mi
sliya30 Eda_ekiz0 benim de 30mdam sonra ağrımaya başladı hele geçmedi uzamunca fena ağrıyor 36+2 haftalığız
bsradyc Eda_ekiz0 bende de bikaç haftadır var bacaklarımı ayırdıgımda cok ağrıyor özellikle. 37. Haftaya girdim bugün