zepbjk edatlc İlki kızdı ve doğmadı 😃 40. Haftada sezaryen oldum zaten 0 belirti. Şimdi oğlum olacak bakalım..
3babymom edatlc benim bebeklerim de ilki 38+1 ikinci 38+3 üçüncü 38+4 doğdu hepsi de sezeryanla doğdular bir ve iki erkek üçüncü kız
Cansugamze_ Bebeklerim erkek ikiside 38+6 ikiside salı günü doğdu ikiside ayın 6sı😂😂 biri 2 aylık biri 19😂💕