Yesimm95 Normal ped çok işe yarıyormuş bende koymamıştım arkadaşım yeni doğum yaptı muhakkak koy ben en çok ped kullandım dedi. 😊 Bende ek olarak şunlarda var; gümüş gögüs kapağı, göğüs pedi, süt ponpası, emzik, biberon, powerbank, şarj aleti. Aklıma gelenler bunlar. 🤭