Susamcik01 Ipekgunes2 bütün bu ağrıları normal hayatımda da yaşıyordum aslında hiç sorun etmedim çok uğraştım bu yolda 3. Tüp bebek denemem benim :) ama evde hep yattığım için ve sürekli yemek yediğim için 1 kilo aldım sanırım umarım o da şişkinliktir :)
Ipekgunes2 Prenses34_annesi Ben bazen uyukluyorum gözlerim Kapalı şekil de uykunun en tatlı yerinde 😘 sağlıkla gelsinler minnoşlar🐣👼🏻
Prenses34_annesi Ipekgunes2 aynen öyle gözüm kapalı ezberledim lavabonun yolunu gözüm kapalı yapıyorum sırf uykum kaçmasın diye aynen canları sağolsun 🥰
Sedaisgorenn Ipekgunes2 ah ah 😂 33. haftamdayım o zamanlarına şükredeceksin 🤣🤣🤣uykularımdan uyanıyorum var diye koşarak gidiyorum 5 dakika değil 40 saniye sonra tekrar geliyor😄😄biraz sıkıntı ya🤓ama napalım değer🥰
Sedaisgorenn Ipekgunes2 sağlıkla alalım rabbim boş bırakmasın hiçbirimizin kucağını inşallah💖🥰bu günlerimizi ne günlerdi diye hatırlarız🙏🏼
Ipekgunes2 Sedaisgorenn Amin inşallah Allahım hepimizin evlatlarını sağlıcakla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🫶🏻🙏🏻🐣☘️🤰🏻
Mervetnl nur34_ ben solonun dezenfektanlı tuvalet temizleme ıslak mendilini aldım yanımda taşıyorum yabancı yerlere gittiğimde. Benzinlikte opet tercih ediyorum falan 😂😂 Baya adapte olmuş durumdayım 😂
sinoli Ipekgunes2 İdrar yolu enfeksiyonu da olabilir, 31 haftalığım bende öyleydim dedim artık normal baskı yapıyor ama idrar yolu enfeksiyonuymuş meğer antibiyotik kullandım düzenli olmadan tabi ki 🤣 tuvalet devrim kapandı 🙏🏼