Merhabalar bugün tam 7+2 oldum doktora gittim malesef kesenin bos olduğunu kürtaj olmam gerektiğini söyledi 2 hafta önce keseyi minik şekilde görmüştük kese büyümüş ama içi boş benim gibi 7.haftada boş kese denilip sonradan görünen var mı 8. Haftaya kadar beklesem bı sıkıntı olur mu ne yapacağımı şaşırdım kesenin görselini eklemek istedim ama yeniyim yapamadım 😥