Sehersngl Doktorum mide yanması için rennie şurup verdi yemekten bir saat sonra içileceği bir de yatarken içileceği yazıyor. Yemekten sonra içtim ama sonra acıkırsam tekrar nasıl olacak yemek yiyebilir miyim. Hamilelikte Kullananlar yazabilir mi.
Aleynaerayy22 Sehersngl yiyebilirsin tabiki bir sorun olmaz o sadece mide yanmasina iyi geliyor bende kullaniyorum
edaaa17 Sehersngl bana günde 5 defaya kadar içebilirsin demişti doktorum 24.haftadan beri kac kutu bitirdim bilmiyorum.Mide yanmam oldukça içiyorum sadece çok yemek saatlerine odaklı içmedim açıkçası.
_edakrsu22 Sehersngl bana doktorum günde 5 ölçek icebilirsin dedi ama bende mide bulantısı yaptı içemiyorum
Aleynaerayy22 Sehersngl rica ederim balım😘 3 kez kullanıyorum ben sabah öğle akşam yemeklerden sonra ama mide yanmam olmadığı zamanlar kullanmıyorum
Sehersngl Aleynaerayy22 anladım canım ben yemekten sonra içtim bakalım Bi de yatarken içicem inşallah iyi gelir.