Slm annisler 33+4 haftaigim bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin eşi assagida normal doğum yapamazsın kanaman durmaz dedi ama çok korkuyorum sezaryan olan annisler bana tecrübelerinizi anlatrmisiz devlette olucam genel mi olmk daha iyi belden mi birden nelere dikkt etmem lazım sezaryandan sonra hastanede olsun evde olsun neler ypmm lazım birde benim tuvetim alaturka bu sorun olur mu dikişler için