Canım beta 5 ve üstü hamilelik sayılıyor lekelenme yerleşme kanaması diye düşünülebilir ama çoğunlukla yanıltıyor görümcem de adetine 10 gün varken kahverengi lekelenme yaşadı kan verdi negatif çıktı bebek istiyorsanız inşallah rabbim kucağını boş bırakmaz birdaha kan verirsen bizi de bilgilendir tekrar olurmu dualarım seninle 🤍