Nursena0378 pendikten selam, ben burda bı kaç doktor gittim gönül rahatlığıyla konuşamıyordum hep soğuk insanlar denk geldi.. gebzeye gidiyorum harika bı doktor buldum çok memnunum çok şükür aile gibi olduk çok candan insan samimiyeti ilgisi bambaska. Google den de bakabilirsin yorumlarına Dr Ergün bilgiç