Kızlar dün kuzenimin kızıyla birlikteydik bi kaç saat otdaoturduk. Beni öptü bende onu öptüm. Az önce el ayak hastalığı olduğunu öğrendim. Sabah elleri kabarmış. Ben 37+5 günlük hamileyim bulaşmış olabilir mi çok tedirginim. Hamileliğin sonlarındayım çünkü. Daha önce bu hastalığı geçiren oldu mu aranızda. Dün hiç bişeyi yoktu çocuğun 😢