Aydanshn Kızlar sezeryanda alt kısım görünüyor mu temizlik açısından zorlanıyorum şuan karnımdan dolayı kısmen yapabıleceğim için çekiniyorum da
Lavin_26gul Aydanshn görünüyor tabi sonda takıyorlar ben kuaföre gitmiştim göbeğimden yapamadığım için öyle yapabilirsiniz
Hanifemir @Aydanshn görünüyor tabi çıplak giriyorsun sonda takıyolar. Kuaföre gidebilirsin canım başka türlü çok zor
Salicbulutt Evet 48 gün önce spinal anestezi ile sezeryan oldum sonta taktıkları için görünüyor ve servise geçtiğimde karnıma baskı yapıp alttan kanamama bakmıştı ebeler
Nil0707 Üslünde sadece ameliyathane elbisesi oluyor ve belden anestezi inesi vururken bile ister istemez açılıyor ayrıca sonta da öyle kuaför yada tüy dökücü Krem kullanabilirsin
Aydanshn Nil0707 anladım aldata gitmekten de korkuyorum biraz jiletle halledebilirmiyim diye dğşündüm
Nil0707 Aydanshn ben ilk gebeliğimde tüy dökücü kullanmıştım ulaşamadığım yerlere . Doğumda ve sonrasında rahat olmak açısından çünkü her ne kadar bı yeriniz gözükmesin desek de hemşireler ve hasta bakıcılara mecbur kalıyoruz doğumda ve sonrasında
dilek_balli Sonda isteğe mı bağlı devlettemi takıyolar , benim ilk iki doğumda ozelde sezeryan oldum ama takmamislardi
dilek_balli Nil0707 belki doktordan farkediyor dur ben istemiyorum takılmasını umarım zoraki takmazlar😏