DilanK Seyhn dün kuzenim doğum yaptı çok memnun kaldığını söyledi. dr.Kemal Sandal’ı öneririm. Ben orada yapmayacağım ilk gebeliğim olduğu için ama çevremde ikinci doğumunu herkes orada yaptı :)
Seyhn Canım normalmı yaptı sezeryanmı odalar falan nasılmıs yanına bırını alıyolarmıymış 40haftalıgom bende bu zamana kadar baska hastanedeydım dogum ıcın arastırma hastanesıne yonlendırdılrr orayı dusunuyorum suan