gvnmte Baharshin enfeksiyon oldugunda oluyor o bende.Bi idrar verin. Ama cogu kadında idrar yolları enfeksiyonu oluyor hamilelikte. Korkmayın ilaç yazar doktorunuz öyle bişey varsa bile.
Baharshin teacherozlem doktorunuza sordunuz mu peki bı arkadaş enfeksiyon belirtisidir demiş bana hiç istemiyorum enfeksiyon kapmak erken doğum riskinden dolayı ya
teacherozlem Baharshin sadece tuvalete gidince mi oluyor ben sık sık idrar tahlili yaptırıyorum çıktığı zaman da ilaç kullanıyorum mesela geçen hafta verdim tahlil ve kültür temiz çıktı
Baharshin teacherozlem evet canım sadece tuvalete gidince oluyor idrar yaparken oluyor yani seninde mi oyle
teacherozlem Baharshin İnan hiç dikkat etmedim ama benim hep var bebeğin başı hep orda eskiden de ayakları ordaydı
Baharshin gvnmte benim kanda enfeksiyon çıkmıştı 3 ay öncesinde iğne filan kullanmıştım erken doğum riski vardı ama çok şükür atlattım. Şimdi idrarda çıkarsa yine aynı korkuları yaşamak istemiyorum sağlıklı gününde gelsin istiyorum 🥺
teacherozlem Baharshin idrar tahlili verin korkmayın bir şey olmaz ilaç içersiniz benim hamileliğimin başından beri var
gvnmte Baharshin korkmayın bence ben de cok sıkıntı cekiyorum idrar yollarından.Antibiyotik kullanınca geciyor.Bir de bol bol su en az 2 bucuk lt. Cok sükür zaten bebeginiz artık 35 haftalık olmus 😍
anneadayix0 teacherozlem yaa benimde idrarda enfeksiyon var doktor toz verdi içtim 11 haftalık hamileyim korkudan artık bol bol su içiyorum inşallah bebeklerimiz sağ salim zamanında doğarlar..
Baharshin gvnmte evet öyle canım ama işte buralara gelene kadar bin tane şey çıkıyor hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim🙏