Bugün doktor randevumuz vardı 3 aydan beri belli olan kız cinsiyetimiz bugün ki gittiğimiz başka doktorda erkek olduğunu öğrendik
Pipisi falan diye kadın net olarakta gösterdi kafayı yiycim ya 2-3 gün önce bebek alışverişi yaptım kıyafet aldık cicili bicili tokalar falan
Anlamadım 24 hafta az da değil şaşırma olabilir mi ya