Ben şuan başka şehire taşındığım için yıllardır takibimi yapan sevgili doktorumdan ayrıldım. Ama size Prof. Dr. Murat İnalı öneririm Memorial hastanesinde kendisi çok sevimli çok pozitif biridir. Çok iyi anlaşabileceğiniz biridir. İşinde oldukça başarılı keşke devam edebilseydim Murat hocayla 🥺