Aleynaerayy22 Kızlarr doktorum bugün badem yağı kullanabilirsin çatlaklar için dedi ama kullananlar olupta faydasını gören var mi merak ettim
srnglcskn Aleynaerayy22 ben ilk olarak badem yağı kullandım ve aşırı tüylenme oldu göbek bölgemde. Kesinlikle önermiyorum ben tabi vücuttan vücuda değişebilir mi bilmiyorum. Bio oil kullanıyorum yine de çatlağım oldu 🫠 30+3teyim
zayn6 Ben 38. Haftamdayım çok çok erken başladım badem yağı ve hindistan cevizi yağı kullandım ve bol bol su içtim faydası olduğunu düşünüyorum çatlağım yok denecek kadar az…
Aleynaerayy22 srnglcskn Herkeste yapıyor mu acaba tüylenme bende 31+5 im bio oil kullandım hep ama çatlağım oldu yinede galiba o yağ bir işe yaramıyor 😥
mrvak Aleynaerayy22 badem yağı kullanmadım hiç arkadaşlarım kullandı göbek bölgesi aşırı tüylendi onlarda ben unibaby çatlak önleyici yağını ve klasik vazelin kullanıyorum gayet memnunum 😌