Kyaa1204 6 haftalığım şuan ama hiç mide bulantım koku hassasiyetim yok öyle aşırı uyuma durumuda yok daha erkenmi acaba yada herkeste olmayabilir mi sadece sabah karnım açken hafif bi bulantı oluyor kahvaltı yapınca geçiyor onun dışında bi belirtim yok😅
Zeynebim26 Kyaa1204 biraz erken ama bende de olmadı canım herkeste olcak diye bişey yok hiç bulantı yaşamadan 30 haftalık olduk inşallah yaşamazsın
Suheda_4406resul Kyaa1204 bn bugün doktora gittim 12+5 im hâlâ bir belirtim yok. Kimileri ağır geçirir kimileri rahat geçirir. Dert etme hamileligin hafif geçiyor böylesi daha iyi 👍😊
SevilArs1 Kyaa1204 Kendinize hiç nazar değdirmeyin lütfen çünkü çok şanslısınız.. Aşırı artan koku hassasiyeti kadar kötü birşey yok. En ufak şey bile sizi rahatsız edebiliyor. Ve mide bulantısı da çok kötü. Rahatsız edici. İlk haftalarda bunları çok yaşadım. Şu an 10 haftalığız çok şükür hepsi geçti 🙏🤣